5. Επιστροφές και αντικαταστάσεις

 
Γνωρίζοντας καλά τον κόσμο του e-commerce, στην Teleresponse παραμένουμε συνεχώς δίπλα σας, με πλήρη υποστήριξη σε κάθε στάδιο της δοσοληψίας.
 
Μέσα από την υπηρεσία Logistics Plus, ο κύκλος εξυπηρέτησης των πελατών σας ολοκληρώνεται με τη διαχείριση των επιστροφών, των αντικαταστάσεων και των επαναποστολών, διασφαλίζοντας ένα θετικό customer experience.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Η διαχείριση επιστροφών περιλαμβάνει:
 

·        Παραλαβές ανεπίδοτων δεμάτων

·        Παραλαβές επιστροφών πελατών

·        Φυσικό έλεγχο επιστροφών & τοποθέτηση στην αποθήκη

·        Επικοινωνία με τους καταναλωτές για διεκπεραίωση κάθε επιστροφής ή αντικατάστασης.

 

 Aκόμη, η εξυπηρέτηση καταναλωτών μπορεί να περιλαμβάνει:

·        Αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος

·        Αντικατάσταση με άλλο είδος, χρώμα, μέγεθος

·        Επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε λογαριασμό ή μέσω κάρτας

·        Επαναποστολές ανεπίδοτων δεμάτων.

 

 Διαχειριστείτε επαγγελματικά τις επιστροφές και τις αντικαταστάσεις των προϊόντων σας, μέσα από την υπηρεσία Logistics Plus!

 

    Επιπλέον:   Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο επιστροφών:
  • Οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τον ευκολότερο τρόπο επιστροφής του προϊόντος αγοράς τους με χρήση της 24/7 υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών Answer Plus μέσω τηλεφώνου, email, chat box ή μέσω κοινωνικών δικτύων, facebook, instagram
  • Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν το πακέτο επιστροφής στο συνεργαζόμενο δίκτυο ταχυμεταφορών σε όλη την Ελλάδα, με προσιτό κόστος.