Inbound ʼμεση και επαγγελματική απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών σας
Πρωτοπόρος σε θέματα Logistics και Εξυπηρέτησης Πελατών, η Teleresponse διαθέτει πολυετή εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, βρίσκοντας συνεχώς νέους τρόπους να την κάνει πιο αποδοτική και κερδοφόρα.
Ακόμη, μέσω του συστήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Telenet, δεχόμαστε πληροφορίες για την ταυτότητα των πελατών και την κατάταξή τους στο σύστημα RFM scoring. Με αυτόν τον τρόπο, γίνεται δυνατή η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, σημείο-κλειδί για έναν πελάτη που θέλει και πρέπει να αισθάνεται ξεχωριστός.
Outbound Αποδοτική εξερχόμενη επικοινωνία για στοχευμένες ενέργειες marketing
Πέρα από την επαγγελματική διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων, η Teleresponse αναλαμβάνει επίσης την εξερχόμενη (outbound) επικοινωνία με καταναλωτές, για στοχευμένες ενέργειες marketing.
- Πώληση φυσικών προϊόντων ή υπηρεσιών
- Γνωστοποίηση του brand
- Επικοινωνία συγκεκριμένων προσφορών
- Έλεγχο και εμπλουτισμό πελατολογίου με επιπλέον στοιχεία
- Διενέργεια ερευνών ικανοποίησης
- Επικοινωνία με πελάτες στα πλαίσια προγράμματος Loyalty.