Inbound & Outbound calls

Inbound  ʼμεση και επαγγελματική απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών σας

 Πρωτοπόρος σε θέματα Logistics και Εξυπηρέτησης Πελατών, η Teleresponse διαθέτει πολυετή εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, βρίσκοντας συνεχώς νέους τρόπους να την κάνει πιο αποδοτική και κερδοφόρα.

 Συνδέοντας αυτόματα τις τηλεφωνικές παραγγελίες με το κεντρικό σύστημα τιμολόγησης (3PL ERP), ανταποκρινόμαστε άμεσα σε εισερχόμενες (inbound) ερωτήσεις πελατών που σχετίζονται με την αποστολή παραγγελίας, τις αντικαταστάσεις προϊόντων, τις επιστροφές χρημάτων κ.α., δημιουργώντας ένα αξιόπιστο κέντρο επικοινωνίας.

 Ακόμη, μέσω του συστήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Telenet, δεχόμαστε πληροφορίες για την ταυτότητα των πελατών και την κατάταξή τους στο σύστημα RFM scoring. Με αυτόν τον τρόπο, γίνεται δυνατή η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, σημείο-κλειδί για έναν πελάτη που θέλει και πρέπει να αισθάνεται ξεχωριστός.

 

Outbound Αποδοτική εξερχόμενη επικοινωνία για στοχευμένες ενέργειες marketing

 Πέρα από την επαγγελματική διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων, η Teleresponse αναλαμβάνει επίσης την εξερχόμενη (outbound) επικοινωνία με καταναλωτές, για στοχευμένες ενέργειες marketing.

 Οι ενέργειες αυτές μπορεί να έχουν διάφορους στόχους όπως:

 - Πώληση φυσικών προϊόντων ή υπηρεσιών

- Γνωστοποίηση του brand

- Επικοινωνία συγκεκριμένων προσφορών

- Έλεγχο και εμπλουτισμό πελατολογίου με επιπλέον στοιχεία

- Διενέργεια ερευνών ικανοποίησης

- Επικοινωνία με πελάτες στα πλαίσια προγράμματος Loyalty.