5. Επιστροφές και αντικαταστάσεις
Γνωρίζοντας καλά τον κόσμο του e-commerce, στην Teleresponse παραμένουμε συνεχώς δίπλα σας, με πλήρη υποστήριξη σε κάθε στάδιο της δοσοληψίας.
Μέσα από την υπηρεσία Logistics Plus, ο κύκλος εξυπηρέτησης των πελατών σας ολοκληρώνεται με τη διαχείριση των επιστροφών, των αντικαταστάσεων και των επαναποστολών, διασφαλίζοντας ένα θετικό customer experience.
Η διαχείριση επιστροφών περιλαμβάνει:
· Παραλαβές ανεπίδοτων δεμάτων
· Παραλαβές επιστροφών πελατών
· Φυσικό έλεγχο επιστροφών & τοποθέτηση στην αποθήκη
· Επικοινωνία με τους καταναλωτές για διεκπεραίωση κάθε επιστροφής ή αντικατάστασης.
Aκόμη, η εξυπηρέτηση καταναλωτών μπορεί να περιλαμβάνει:
· Αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος
· Αντικατάσταση με άλλο είδος, χρώμα, μέγεθος
· Επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε λογαριασμό ή μέσω κάρτας
· Επαναποστολές ανεπίδοτων δεμάτων.
Διαχειριστείτε επαγγελματικά τις επιστροφές και τις αντικαταστάσεις των προϊόντων σας, μέσα από την υπηρεσία Logistics Plus!
Επιπλέον: Η Υπηρεσία Επιστροφών Logistics Plus παρέχει στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο επιστροφών:
- Οι πελάτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τον ευκολότερο τρόπο επιστροφής του προϊόντος αγοράς τους με χρήση της 24/7 υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών Answer Plus μέσω τηλεφώνου, email, chat box ή μέσω κοινωνικών δικτύων, facebook, instagram
- Οι πελάτες μπορούν να αφήσουν το πακέτο επιστροφής στο συνεργαζόμενο δίκτυο ταχυμεταφορών σε όλη την Ελλάδα, με προσιτό κόστος.